Nieuwsbrieven

Regelmatig onder ogen van relaties komen, is belangrijk (leestip: How brands grow van Byron Sharp). Die rol kan een nieuwsbrief goed op zich nemen. Zelfs niet geopende nieuwsbrieven blijken een positief effect te hebben op bekendheid en perceptie als actief bedrijf. Natuurlijk gaan wij voor geopende nieuwsbrieven en dat stelt een aantal eisen. Allereerst zorgen voor actueel, boeiend en afwisselend nieuws. Er zijn altijd onderwerpen te bedenken! Teksten houden we kort met zo nodig een ‘lees verder’ (traffic). We vermijden formele taal (B2B = mens tot mens!), geven er bij voorkeur een persoonlijke noot aan, zorgen voor een ‘teasende’ onderwerpregel en maken de nieuwsberichten gemakkelijk deelbaar. Minstens zo belangrijk: we laten nieuwsbrieven er aantrekkelijk uitzien. Tip: analyseer regelmatig de traffic op je nieuwsbrieven zodat je leert welke onderwerpen boeiend zijn voor jouw klanten. En verzend altijd op een goed moment.

    Meer weten of een afspraak maken? Laat hier je naam en e-mailadres achter en we nemen contact met je op.